• Home
  • Aktualności
Tork po raz kolejny pomaga biegając
Tork po raz kolejny pomaga biegając

Tork po raz kolejny pomaga biegając

20.04.2016

7 maja 2016 roku reprezentacja marki Tork weźmie udział w XII EKIDENIE - Międzynarodowych Mistrzostwach Polski sztafet firmowych. Trzy sztafety pod nazwą Tork 1, 2 i 3 staną na linii startu w warszawskim Parku Szczęśliwickim. W ten sposób marka Tork będzie wspierać trzy różne organizacje charytatywne powołane na rzecz pomocy dzieciom: Synapsis, Spartanie Dzieciom oraz Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Zawodnicy każdej sztafety pokonają łącznie dystans równy długości maratonu. Pierwszy zawodnik pobiegnie odcinek 7,195 km, dwaj następni po 10 km, a każdy z trzech kolejnych – 5 km. Razem – 42,195 km.

Każdy może wesprzeć tę akcję poprzez wejście na profil jednej z 3 sztafet marki Tork znajdujących się pod poniższymi linkami i dokonanie wpłaty poprzez serwis tpay.com. Liczy się każda złotówka! Na profilach sztafet można także znaleźć informacje na temat fundacji, które wspiera firma SCA oraz szczegóły całej akcji:
 
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1652
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1653
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1654
 
EKIDEN jest kolejnym przykładem sportowego zaangażowania pracowników SCA i marki Tork. Już od lat firma chętnie wspiera inicjatywy związane ze sportem. Marka Tork jest od wielu lat sponsorem Tomka Hamerlaka – brązowego medalisty paraolimpijskiego z Aten. Pracownicy firmy SCA dotychczas wzięli udział w wielu sportowych wydarzeniach, m.in.: w zawodach triathlonowych IRONMAN w Gdyni, jubileuszowym maratonie w Sztokholmie, w półmaratonie w Pradze czy Oławskim Biegu Koguta. 
 
Poprzez swoją obecność w różnorodnych akcjach sportowych marka Tork promuje zdrowy tryb życia i jednocześnie zachęca pracowników, aby poprzez aktywność sportową nieśli pomoc potrzebującym. EKIDEN jest przykładem wydarzenia, które pozwala łączyć pasję do sportu z pomaganiem innym. Zaangażowanie marki Tork w takie akcje stało się już czymś naturalnym, jest wpisane w działanie firmy i ma pozytywny wpływ na atmosferę w pracy. Udział w tego typu imprezach wzmacnia także wizerunek marki Tork i całej firmy SCA na rynku i w świadomości użytkowników.
TORK
TORK