Akademia Tork - kolejna edycja za nami
23.12.2024
Siła marki to ludzie. Tworzą innowacyjne produkty i rozwiązania, budują wokół nich strategie marketingowe, szkolą pracowników, ale też przedstawiają te rozwiązania klientom. Nie da się zbudować sukcesu bez zadbania o relację między marką a przedstawicielem handlowym oraz przedstawicielem a klientem końcowym! Jak to zrobić? Dzieląc się wiedzą i budując relacje!Tork cyklicznie organizuje spotkanie marki z przedstawicielami handlowymi dystrybutorów swoich produktów. W tym roku Akademia Tork odbyła się w Łodzi. To były dwa dni intensywnej nauki, wymiany doświadczeń i prawdziwego zaangażowania. Spotkanie podzielono na cztery bloki tematyczne:
- Nowości Produktowe. W ramach tego modułu zostały zaprezentowane innowacyjne rozwiązania Tork.
- Zrównoważony Rozwój. Omówione zostało zrównoważone podejście marki do biznesu oraz korzyści dla klientów, którzy wybierają stworzone w tym duchu rozwiązania Tork.
- Techniki Sprzedażowe. Praktyczne strategie i narzędzia wspierające skuteczność w pracy handlowca omówił Piotr Matulka, Akredytowany Trener Technik Sprzedaży w Europejskim standardzie VCC, specjalista ds. sprzedaży i zarządzania zespołem.
- Sprzedaż w Praktyce. Uczestnicy mieli okazję posłuchać, jak przedstawiciele Tork prowadzą sprzedaż w terenie. Rzeczywiste przykłady i konkretne wskazówki spotkały się z ogromnym zainteresowaniem osób biorących udział w panelu.
Akademia Tork nie tylko daje możliwość zdobycia wiedzy i wymiany doświadczeń, ale jest też świetną okazją do budowania relacji i dzielenia się inspiracjami. Kolejne spotkanie już za rok.